Trobada diocesana d'alumnes de 2n d'ESO de les escoles diocesanes i parroquials de Terrassa

El dimarts 25 d'abril ha tingut lloc al Casal de la Visitació a l'Ametlla del Vallès la trobada anual dels alumnes de 2n d'ESO de les escoles diocesanes i parroquials de Terrassa. Han participat els alumnes de les escoles Ramon Pont de Terrassa, Mare de Déu de la Salut de Sabadell, Nostra Senyora de Montserrat de Rubí i Sant Lluís Gonçaga de La Garriga.

La trobada ha estat preparada per l'equip de pastoral de la Fundació d'escoles diocesanes i parroquials, i ha consistit en tot un conjunt de dinàmiques diverses per afavorir la convivència a partir del lema d'aquest curs de les escoles: "Viure estimant". La pregària final ha posat punt i final a una exitosa trobada que es va consolidant any rere any.