XIII Jornada interdiocesana de professors de religió catòlica a Sabadell

El dissabte 6 d'abril de 2019 la diòcesi de Terrassa ha acollit a l'escola Sagrada Família de  la ciutat de Sabadell la XIII Jornada interdiocesana del professorat de religió catòlica de Catalunya. Presidí l'acte Mons. Josep Àngel Saiz Meneses, Bisbe de Terrassa i estigué acompanyat per Mons. Jaume Pujol, Arquebisbe de Tarragona i bisbe encarregat d'ensenyament de la Tarraconense. El pare Koldo Gutiérrez, SDB, presentà una ponència sobre el passat Sínode de joves. Els més de 200 professors participants es distribuiren en tallers didàctics diversos.  Un grup d'alumnes oferí un espectacle de dansa, i finalment Mons. Saiz Meneses va presidir l'Eucaristia a la parròquia de Sant Feliu de Sabadell.