Vicari general

“Al Vicari General, en virtut del seu ofici, li correspon en tota la diòcesi la potestat executiva que per dret pertoca al Bisbe diocesà, és a dir, per a realitzar tots els actes administratius, excepte aquells que el Bisbe s’hagi reservat o que per dret requereixen un mandat especial del Bisbe” (C.I.C. núm. 479.1).

A la Diòcesi de Terrassa, per a ocupar aquest ofici, el Bisbe ha nomenat a un Vicari General, de qui depèn els Serveis Diocesans i també diverses Delegacions com la causes matrimonials, missions, Fundacions, Escoles diocesanes i altres gestions que necessiten l’intervenció de l’autoritat diocesana.

Vicari General:

Mn. Fidel Catalán Catalán, Vicari General i Moderador de Cúria  fcatalan@bisbatdeterrassa.org

Serveis diocesans i delegacions de la Vicaria General

Secretariat de Fundacions i Associacions:

Mn. Fidel Catalán Catalán, Vicari General i Moderador de Curia
Secretari i secció jurídica: Mn. Sergi González

Secció econòmica: Mn. Pere Pardo (ppardo@bisbatdeterrassa.org)

C. Vinyals, 49
08221 Terrassa
Tel.: 93 733 71 20
Fax: 93 733 70 95                                                                                                              fundacionsiassociacions@bisbatdeterrassa.org