Cloenda del treball sinodal

El passat dissabte 8 d'octubre vam començar amb molt bon ambient i il·lusió la darrera sessió de treball sobre el Sínode. Vam començar amb una pregària inicial i tot seguit es va fer un extens resum de les aportacions de les darreres sessions del sínode, classificades i ordenades.

En grups, els assistents van debatre les 8 línies d'actuació resultants de les trobades per tal de prioritzar-les i concretar accions a dur a terme.

Un cop feta la posada en comú, es va acordar que cal continuar treballant el punt número 8 de les conclusions: “Creació d’un pla pastoral parroquial a curt i a llarg termini”.

“Fer Sínode” significa caminar junts en la mateixa direcció... I a la nostra parròquia tenim moltes ganes de continuar fent camí plegats!