20 anys de Seminari Diocesà

Enguany es compleixen els 20 anys de la creació del Seminari Diocesà de Terrassa. L’any 2026, el bisbe Josep Àngel el va erigir després de fer una consulta en els organismes diocesans. D’aquest Seminari han sortit pràcticament el 45% dels preveres en actiu actualment a la diòcesi. Per celebrar-ho el Seminari va peregrinar a Roma entre els dies 15 i 20 de juny i es va poder saludar el Sant Pare a l’audiència del dimecres.