19 de octubre: Solemnidad de la Virgen de la Salud

Celebración de la Virgen de la Salud, patrona de la diócesis de Terrassa

La celebración de la Virgen de la Salud como Patrona ante Dios de la diócesis de Terrassa fue fijada el día 19 de octubre, aniversario de la coronación canónica de la imagen (1947). Tiene el grado de solemnidad y se debe celebrar también cuando cae en domingo.

Aquí os ofrecemos los materiales litúrgicos de la Santa Misa.

Aquí, otros materiales

La Salve de la Salut

salvesalut

La pregària del Patronatge

PREGÀRIA A LA MARE DE DÉU DE LA SALUT + Josep Ángel Saiz Meneses, Bisbe de Terrassa

Déu vos salve, dolça Mare.

Mare de Déu i Mare nostra. Amb el vostre “sí” a l’anunci de l’àngel, engendràreu el Fill de Déu fet home, Jesucrist, font de la Salvació. Plena de fermesa al peu de la Creu vàreu rebre una nova missió esdevenint mare dels creients. Pregueu per nosaltres perquè assolim la plenitud de la fe, l’esperança ¡ l’amor.

En la vida sou l‘Estrella lluminosa.

Vós que acomplint la voluntat del Pare avançàreu en el camí de la fe, al costat del Fill, signe de contradicció, diligent amb la vostra cosina Elisabet, sol·lícita a les noces de Canà. Sigueu llum en el nostre camí, guia en les nostres foscors i desànims, estel que orienti la nostra singladura fins arribar al goig etern.

Oh Mare nostra, Font de Salut.

Mitjancera de totes les gràcies. Vós que congregàreu els deixebles en l’espera del do de l’Esperit Sant, ensenyeu-nos a viure en l’Església del Crist, que pelegrina a la diòcesi de Terrassa. Intercediu per nosaltres, fills vostres, perquè en comunió de fe i de caritat anunciem la Bona Nova de l’Evangeli, i siguem en el món testimonis de Crist Senyor Nostre. Amén.

Fotografías

[gallery size="medium" columns="2" link="file" ids="10149,10148,10147,10146"]

Web del Santuario

• When 13/10/2015 de 10:18 a 10:18