Delegació General para la Evangelización y la Formación

Responsable: Mn. Emili Marlés

Catequesi Catequesi

Delegació de Catequesi del Bisbat de Terrassa: La Delegació de Catequesi te com a missió propiciar que a les parròquies, comunitats cristianes, escoles i altres àmbits que s’hi escaigui, dins el territori diocesà, s’ofereixin processos de formació i de creixement al servei del desvetllament de la fe, el primer anunci i la iniciació cristiana, des de la infància a l'edat adulta, així com la formació de catequistes. Tanmateix és missió de la Delegació, tot coordinant-se amb el Secretariat Interdiocesà de Catequesi de Catalunya i les Illes Balears, elaborar per encàrrec del Bisbe els textos que han de ser utilitzats en la catequesi i en la formació dels catequistes, i cuidar la seva utilització més profitosa, observant sempre les normes de la disciplina universal de l'Església i en particular de l'Església a Catalunya.