Agenda de previsions per al mes d'abril 2016

AGENDA DE PREVISIONS PER AL MES D’ABRIL Dies 3-10: Mons. Saiz Meneses presideix la peregrinació diocesana a Terra Santa amb motiu de l’Any de la Misericòrdia Dia 3: Mons. Salvador Cristau presideix a les 12.30h la Missa d’acció de gràcies en el desè aniversari de la Casa d’Exercicis Mare de Déu de Montserrat a Caldes de Montbui Dia 9: XI Romiatge diocesà de malalts al Santuari de la Mare de Déu de la Salut de les 10h a les 15h.: 10h Arribada i acolliment 11h Missa presidida per Mons. Salvador Cristau 12.30h Veneració de la Imatge de la Mare de Déu 13.30h Dinar i llevant de taula Dia 10: Missa Estacional a les 10.30h a la parròquia de Santa Maria de Vilalba Saserra amb motiu de la Santa Visita Pastoral Missa Estacional a les 12.30h a la parròquia de Sant Sadurní de Collsabadell amb motiu de la Santa Visita Pastoral Dia 11: Trobada interdiocesana del clergat a Vic, amb motiu del centenari de la defunció del Dr. Torras i Bages Dia 12: Reunió de Rectors i Formadors de Seminaris Majors de Catalunya a les 10h a Barcelona Reunió dels Delegats Pastoral Vocacional de Catalunya a les 12h. a Barcelona Dies 13 i 14: Confirmacions a les 17.30h a la Catedral d’alumnes del Col.legi La Vall de Sabadell Dia 14: Visita Pastoral tot el dia a les parròquies de Sant Sadurní de Collsabadell, Santa Maria de Vilalba Saserra i Sant Joan Sanata Dia 15: Escola de Pregària a les 20.30h a la Catedral a Terrassa, a Sant Esteve de Granollers i Valldoreix Concert Solidari a les 21h al Monestir de Sant Cugat del Vallès a benefici de Càritas Diocesana en la lluita contra la pobresa infantil. Dia 16: Mons. Saiz Meneses presideix a les 10h la Missa amb motiu dels 125 aniversari de l’escola Sagrada Família a Sabadell Mons. Saiz Meneses presideix a les 17h la Missa en el Santuari de la Mare de Déu de la Salut amb motiu del romiatge de l’Arxiprestat de Montcada Dia 17: Confirmacions a les 11.30h a Santa Eulàlia de Ronçana Mons. Saiz Meneses a les 18h a la Catedral a Terrassa confereix el sagrat orde del presbiterat al diaca Mn. Carles M. Milà Farners i el sagrat orde del diaconat als seminaristes Eduard Martínez Quinto, Eduardo Pire Mayol i Ruben García Cruz Dies 18-22: Assemblea Plenària de la CEE a Madrid Dia 24: Missa Estacional a les 10h a la parròquia de la Mare de Déu de l’Esperança a La Batllòria amb motiu de la Santa Visita Pastoral Missa Estacional a les 11h a la parròquia de Sant Martí del Montnegre amb motiu de la Santa Visita Pastoral Missa Estacional a les 13h a la parròquia de Sant Andreu de Vallgorguina amb motiu de la Santa Visita Pastoral Celebració del 50 aniversari de la creació de la parròquia de la Mare de Déu de Montserrat a Terrassa a les 12h Dia 25: Visita Pastoral a la parròquia de Sant Andreu de Vallgorguina durant el matí Dia 26: Confirmacions a les 17.30h a la Catedral d’un grup d’alumnes del Col.legi Viaró de Sant Cugat del Vallès Dia 27: Mons. Salvador Cristau presideix la Missa a les 18h a la Catedral amb motiu del 50 aniversari de l’Escola Petit Estel de Terrassa Dia 28: Trobada de formació dels preveres joves a les 11h Dia 29: Confirmacions a les 10h a la parròquia de la Santíssima Trinitat a Sabadell d’un grup d’alumnes de l’Escola Diocesana Mare de Déu de la Salut Dia 30: Confirmacions a les 20.30h a la parròquia de la Puríssima Concepció a Sabadell Dia 1: Mons. Saiz Meneses celebra a les 12h la Missa a la parròquia de la Mare de Déu del Roser a Cerdanyola del Vallès amb motiu de la festa patronal Confirmacions a les 12h a la parròquia de la Santa Creu a Sabadell Mons. Salvador Cristau presideix a les 17h la celebració de baptismes d’infants de Casa Guadalupe a la parròquia del Santíssim Salvador a Sabadell Mons. Saiz Meneses presideix a les 20h la Missa a la parròquia de Sant Martí de Sant Celoni amb motiu de la cloenda de la Visita Pastoral a l’Arxiprestat de Montseny.
  • When 31/03/2016 de 17:05 a 17:05
  • Add event to calendar iCal