1a Nit de les Entitats i Empreses amb Cor en motiu de 5 ANYS sembrant llavors d’esperança

Mons. Josep Àngel Saiz Meneses, Bisbe de Terrassa, va presidir el dimecres 23 de gener la primera Nit de les Entitats i Empreses amb Cor de Càritas Diocesana de Terrassa. A l’acte es va reconèixer el compromís que tenen amb les persones més vulnerables de la Diòcesi el Diari de Sabadell, Campos Estela, el Diari de Terrassa i la Fundació Bancària “La Caixa”. Conduí l’acte el Sr. Pere Pardo, Secretari General de Càritas Diocesana. El Sr. Salvador Obiols, director general de Càritas, en la benvinguda a l’acte, va remarcar la gran importància de la tasca de sensibilització que realitzen els mitjans de comunicació amb la tasca de l’entitat. L’actitud proactiva de Campos Estela, que des d’una empresa familiar van promoure la creació del menjador social de Rubí, en el qual col·laboren cada any servint més de 10.000 àpats. I gràcies al compromís social de la Fundació Bancària “La Caixa”, a Càritas podem ajudar a moltes persones. En acabar l’àpat, a càrrec del restaurant La Rambla de Sabadell, el Sr. Bisbe va fer lliurament dels guardons als representants de les entitats homenatjades tot agraint el seu compromís. Mons. Josep Àngel Saiz Meneses va agrair l’assistència del centenar de persones presents. El Sr. Bisbe comentà que la primera Creu de Càritas va ser lliurada al papa Francesc en reconeixement de la seva missió i compromís.  Va reflexionar sobre el moment actual que vivim i l’emergència de noves pobreses, i com es fa present l’amor de Jesucrist a través de tantes persones i institucions; introduí el concepte de minories creatives, que són proactives i amb capacitat de generar esperança amb el seu compromís social.