50 anys de presència de comunitats neocatecumenals a Sabadell

El diumenge 14 de gener va tenir lloc l'acte central del cinquantè aniversari de la presència de comunitats del Camí Neocatecumenal a la ciutat de Sabadell, en concret a la parròquia del Sagrat Cor en el barri de Can Oriach. Actualment hi ha 7 comunitats. La primera i més antiga començà el 8 de desembre de 1973. Totes elles estan integrades en la vida parroquial i participen en les seves activitats i celebracions. La Missa fou presidida per Mons. Salvador Cristau, bisbe diocesà i concelebraren els preveres de la parròquia i d'altres relacionats amb aquesta associació eclesial. En l’homilia el bisbe predica sobre la crida del Senyor, a Samuel, als primers deixebles, també als membres de les comunitats en la seva vocació concreta, com a manera de respondre al Senyor, estimar-lo i seguir-lo cada vegada amb més intensitat.

Imatges relacionades