Aplec diocesà de Malalts

El Dissabte 13 abril al matí ha tingut lloc al Santuari diocesà de la Mare de Déu de la Salut el 16è Romiatge de malalts organitzat per la Delegació episcopal de pastoral de la salut. Hi han participat un centenar de persones. En la homilia el Sr. Bisbe ha recordat, fent referència a l’evangeli del dia, que ens hem d’ajudar a continuar ferms en la fe, navegant en un mar de dificultats, però amb esperança i fe en el Fill de Déu i portar-lo als malalts com a missió pròpia.

En acabar la celebració s’ha exposat el Santíssim i s’ha beneit els presents. Finalment, s’ha passat a venerar la imatge de la Mare de Déu de la Salut mentre es feia la visita espiritual. El bisbe Salvador ha demanat la intercessió de la Mare de Déu implorant el do de la pluja per les nostres terres.

Imatges relacionades