Celebració del Corpus a Terrassa

El diumenge 11 de juny la Catedral de Terrassa ha acollit la Missa i processó amb motiu de la solemnitat del Corpus Christi. A partir de les 15h diversos grups han confeccionat les seves catifes florals. A les 19h Mons. Salvador Cristau ha presidit la Missa, en la que han participat infants que enguany han fet la Primera Comunió a diverses parròquies i escoles de la ciutat. A les 20h ha tingut lloc la processó amb el Santíssim pels carrers propers a la Catedral.

Enguany participen un bon nombre de grups i associacions:  els grups de l’Esplai 0.5, els grups de Joves i Pares 5.5 de la parròquia del Sant Esperit,  els col.legis Airina, La Vall, la Farga, Ramon Pont i Petit Estel la Nova, els clucs Sínia, Valira i Cimal, l’Associació d’Amics de la Santa Creu de Vot de Canjàyar, la Hermandad del Rocio de Terrassa de la parròquia de la Mare de Déu de Montserrat, la Hermandad del Cristo Cautivo, la Hermandad de la entrada triunfal de Jesús en Jerusalén i la Hermandad rociera de les Arenes, totes elles de la parròquia de la Mare de Déu de les Arenes, i la Hermandad Nuestro Señor el Nazareno de Priego, de la parròquia de Sant Cristòfol, el Centre Cultural el Social, l’Adoració Perpètua de Terrassa i el Seminari de Terrassa.