Defunció de Mn. Germà Prats Gabaldà

El dia 21 d’octubre de 2023 ha mort a Barcelona Mn. Germà Prats Gabaldà, prevere de l’Església de Terrassa, a l’edat de 73 anys.

Mn. Germà Prats va néixer a Horta de Sant Joan (Tarragona) el 30 de setembre de 1950. Realitzà els estudis de Filosofia i Teologia a Barcelona. Professà solemnement com a Carmelita de l’Antiga Observança el 15 d’agost de 1987 ifou ordenat de prevere a Terrassa el 23 de juny de 1991.

Des de la seva ordenació presbiteral serví com a vicari parroquial a Santa Joaquima de Vedruna i la Mare de Déu del Mont Carmel, a Barcelona. L’any 2002 exercí de rector a la parròquia de Sant Rafael de Barcelona i passà al clergat diocesà de Barcelona. L’any 2004, amb la creació de la nova diòcesi de Terrassa, hi quedà incardinat essent nomenat rector de Sant Joan Baptista de Matadepera.

A partir del 2008 fou, successivament, rector de Sant Genís de Palau de Plegamans, Santa Maria de Palau-Solità, Sant Vicenç de Vallromanes i Sant Esteve de Vilanova del Vallès.

Per motius de salut, al setembre de 2022, essent rector de Sant Vicenç de Vallromanes, Mons. Salvador Cristau, Bisbe de Terrassa, li acceptà la jubilació canònica i passà a viure a la Residència Sacerdotal de Sant Josep Oriol de Barcelona.

La missa exequial tindrà lloc dilluns 23 d’octubre a les 10 del matí a la Residència de Sant Josep Oriol i serà presidida per Mons. Salvador Cristau, Bisbe diocesà.
Encomanem a la misericòrdia de Déu aquell qui el serví des del ministeri presbiteral. Descansi en pau.