IV Trobada de Càritas Catalunya

1.200 voluntaris de totes les Càritas catalanes participen de la IV Trobada de Càritas Catalunya, a Lleida

El dissabte 14 d'abril ha tingut lloc la IV Trobada de Càritas Catalunya, als Camps Elisis de la ciutat de Lleida. En aquesta trobada han participat 1.200 voluntaris de les deu Càritas Diocesanes amb seu a Catalunya: Barcelona, Girona, Lleida, Sant Feliu de Llobregat, Solsona, Tarragona, Terrassa, Tortosa, Urgell i Vic. De la diòcesi de Terrassa han participat prop de 200 voluntaris. El Sr. Salvador Obiols, Director General, ha representat en la trobada a Mons. Josep Àngel Saiz Meneses, Bisbe diocesà.

L’objectiu d’aquesta trobada ha estat aprofundir en el compromís i en la tasca de transformació social que desenvolupen les deu Càritas Diocesanes. Després de les salutacions i la presentació a càrrec dels responsables de Càritas Catalunya i Càritas Lleida encapçalats per l'arquebisbe de Tarragona i el Bisbe de Lleida, el Dr. Ramon Prat ha desenvolupat la ponència “El teu i el meu compromís millora el món”.  Posteriorment, ha tingut lloc la taula rodona “El meu compromís amb la comunitat”, que ha aplegat les experiències vivencials de María Dolores Cabello, Conxita López i Gemma Naranjo. Finalment, ha tingut lloc l’eucaristia presidida pel bisbe de Lleida, Mons. Salvador Giménez i concelebrada pel cardenal arquebisbe de Barcelona, Joan-Josep Omella i els bisbes presents.