La Peregrinació Diocesana visita Cracòvia

El dimecres dia 6 de juliol, la Peregrinació Diocesana a Polònia ha visitat la senyorial ciutat de Cracòvia, que està fent els darrers preparatius per acollir la Jornada Mundial de la Joventut de finals de juliol. Han celebrat l’Eucaristia a la Capella de Santa Faustina del nou Santuari dedicat a la Divina Misericòrdia, a Lagiewniki, on el diaca permanent Mn. Josep Maria Sancho ha predicat sobre la importància de la fe, que fa entrar la realitat de Crist en les nostres ànimes, i alhora ens obre als altres. A continuació s’han dirigit a la muntanya on hi ha Kalwaria Zebrydowska, un monestir de bernardins amb un Via Crucis Monumental, on la Mare de Déu hi té una devoció molt especial a Polònia, que va marcar també l’espiritualitat mariana de sant Joan Pau II.