Terrassa celebra la jornada diocesana de pastoral de la salut

El Dissabte 10 febrer matí a la Sala Fiveller de Mollet del Vallès es van celebrar la XVIII Jornada diocesana de la Pastoral de la Salut organitzada per la Delegació episcopal de Pastoral de la Salut. El lema d’enguany ha estat  “Donar esperança en la tristesa”.

La jornada ha estat presidida pel Sr. Bisbe.

La presentació ha estat a càrrec del  del Dr. Jordi Tomàs, delegat. La Ponència del Dr. Jaume Arnau Carbonés: “Maneres pràctiques per ajudar a la persona que pateix” sobre el mètode per a l’atenció de la persona. Treballar el tema del patiment, el sofriment de les persones i com acompanyar-los per millorar la seva qualitat de vida.

Seguidament s’ha ofert el testimoni de la Sra. Bernadette Mauro, professora i pedagoga, sobre diversos casos concrets tractats amb aquest mètode.