Trobada diocesana de famílies

El diumenge 26 de juny, coincidint amb la cloenda de la X Jornada Mundial de la Família a Roma, la Delegació de Família i Vida de la diòcesi de Terrassa ha organitzat la Trobada diocesana de la família. Ha tingut lloc en el santuari diocesà de la Mare de Déu de la Salut.

En una tarda agradable s’han aplegat un bon nombre de famílies a partir de les 17h. A les 17.15h s’han distribuit en dues dinàmiques simultànies. Una per famílies i nens amb el tema “ Viure la fe a casa”, i l’atre per nuvis i avis amb el títol “Hi ha coses que no canvien”.

A les 18.30h el bisbe Salvador ha presidit la Missa a l’esplanada, que ha estat concelebrada per un bon nombre de sacerdots, i en acabar hi ha hagut una llarga estona de convivència amb begudes i gelats mentre les famílies es feien un “photocall” com a record.

En la trobada han participat més de 300 persones provinents de moltes parròquies del Vallès Oriental i el Vallès Occidental.

Imatges relacionades