Trobada esportiva de les escoles diocesanes i parroquials del Bisbat de Terrassa

El dijous dia 7 de juny ha tingut lloc a la Zona Esportiva de La Garriga, la trobada esportiva que congrega els alumnes de 5è de Primària de les escoles que formen part de la Fundació d'Escoles Diocesanes i Parroquials, és a dir de l'escola Ramon Pont de Terrassa, l'escola Mare de Déu de la Salut de Sabadell, l'escola Nostra Senyora de Montserrat de Rubí i l'escola Sant Lluís Gonçaga de La Garriga, que exercia d'amfitriona.

La trobada s'ha iniciat a les 10 del matí amb la pregària inicial en la que han participat alumnes de tots els centres i la presentació de la jornada a càrrec del Sr. Felip de Dalmases, director de l'escola Sant Lluís Gonçaga, de la Sra. Roser Àlvarez, Delegada Episcopal per les Escoles Diocesanes i Parroquials i Mn. Fidel Catalán, Vicari Episcopal i Moderador de la Cúria.

Seguidament han tingut lloc tot un conjunt de proves i competicions entre els alumnes, i la trobada s'ha acabat a la tarda després del dinar de germanor.