VII Trobada Diocesana d'Escolans

El dissabte 27 de febrer al Seminari de Terrassa s'ha celebrat la setena trobada diocesana d'escolans. Hi han participat escolans de diverses parròquies del Vallès Occidental (Terrassa, Cerdanyola,  Sant Cugat del Vallés, Rubí i Valldoreix) i del Vallès Oriental (Caldes de Montbui, Bigues, Granollers, La Garriga, L'Ametlla del Vallès). Aquest any  el elma ha estat sobre l'Any de la Misericòrdia.
Els seminaristes s'han encarregat de les diverses activitats i dinàmiques lúdiques. Al migdia Mons. Salvador Cristau, Bisbe auxiliar i Rector del Seminari, ha presidit la Missa. A l'homilia el Bisbe Salvador ha convidat a ser misericordiosos com el Pare del cel és misericordiós, tot basant-se en les  bones accions cap al proïsme. Després ha tingut lloc el dinar i en acabar hi ha hagut una activitat del Grup Bufanúvols, amb el Pau Tarruell i la Carmina Mas, que han fet un espectacle basat en un conte de Leon Tólstoi, "El conte del Mikhail". En acabar s'ha obsequiat als participants amb un record, una bossa amb diversos detalls, a destacar un tríptic amb dibuixos, explicacions i propòsits sobre les 14 obres de misericordia.