Visita pastoral a la parròquia de Sant Roc a Sabadell

Mons. Saiz Meneses està realitzant la Santa Visita Pastoral a la parròquia de Sant Roc, al barri de Can Puiggener de Sabadell. Diumenge al matí celebrà la Missa Estacional amb participació de tots els grups de la parròquia i un gran nombre de feligresos que ompliren el temple. Dilluns el Sr. Bisbe visità totes les dependències parroquials, així com l’edifici de l’antiga guarderia. A la tarda rebé un bon nombre de feligresos que volgueren parlar amb ell i es reuní amb l’equip de catequistes, els responsables de Càritas i els membres de la Hermandad Nuestra Señora de Gracia. La jornada acabà amb un sopar compartit on es felicità Mons. Saiz Meneses pel tretzè aniversari de la seva ordenació episcopal.