Reunió Delegats de Missions-Catalunya

El divendres, dia 6 d’octubre, el Palau Episcopal de l’Arquebisbat de Barcelona va ser el punt de trobada per la reunió conjunta de les Delegacions diocesanes de missions amb seu a Catalunya.

Després d’un temps sense reunions presencials, els delegats i directors d’OMP catalans es van reunir per trobar-se, per tenir una estona de fraternitat i compartir la situació en l’aspecte missioner de cada diòcesi. Va presidir la reunió Mons. David Abadías, que és el responsable d’acompanyar les reunions interdiocesanes dels Delegats diocesans de Missions, encàrrec rebut dels bisbes de la CET.

Durant la reunió, es va veure la necessitat de treballar per recobrar la implicació en la pregària i l’ajuda econòmica. Les necessitats en els territoris de missions continuen sent les mateixes i cal continuar treballant conjuntament per donar-ho a conèixer. Aquestes i altres qüestions van ser una ocasió per retrobar-se i encoratjar-se mútuament per seguir treballant en l’animació diocesana i per les missions i els missioners.