Trobada de religiosos de l’Arxiprestat de Terrassa

El dissabte 18 de maig la comunitat de Franciscanes Missioneres de la Nativitat de Nostra Senyora (Darderes) de la ciutat de Terrassa ha acollit la trobada de les 11 comunitats religioses presents a l'Arxiprestat de Terrassa. A l'encontre s'ha compartit la vida de cada comunitat i els projectes de les congregacions i especialment el centenari de la comunitat de Darderes a Terrassa, així la coordinació i el treball diocesà. La pregària de Vespres i un refrigeri final han posat punt i final a la trobada.

Adoració perpètua a l'Església del Cor de Maria de Sabadell

Categoria:- Newsletter

El dilluns 13 de maig Mons. Josep Àngel Saiz Meneses, Bisbe de diocesà, inaugurà l'inici de l'Adoració perpètua a la ciutat de Sabadell. Va celebrar la Santa Missa en el temple parroquial de Sant Feliu, i seguidament en processó es traslladà el Santíssim a l'Església del Cor de Maria, on s'ha iniciat l'Adoració perpètua. El poble fidel omplí el temple i acompanyà devotament el pas del Santíssim. Gràcies a la col.laboració de més de 300 persones s'ha pogut organitzar de manera ininterrompuda l'Adoració al Santíssim en el cor de la ciutat de Sabadell.

Carregant resultat