Parròquia

Les Franqueses del Vallès

Sant Francesc d'Assís de Bellavista

Informació de contacte

Carrer Ponent, 23 baixos. 08521 Bellavista (Les Franqueses del Vallès). Adreça postal: Local Parroquial de Sant Francesc d'Assís carrer Barcelona 36 baixos Les Franqueses del Vallès

Email: santfrancesc790@bisbatdeterrassa.org

Preveres i diaques

Mn. Pepe Baena Iniesta, Rector

Horaris

Missa de difunts dimarts a les 19:00h

Missa vigília de diumenges a les 19:00h

Missa festius i diumenges a les 11:00h

Despatx parroquial: Dimarts en el local parroquial (carrer Barcelona 36 baixos) de 16:30h a les 18:30h

Acollida de Càritas Parroquial: Divendres en el local parroquial de 9:30h a 11:00h

Càritas de la Parròquia de Sant Francesc d'Assís de Bellavista (Les Franqueses del Vallès) té la missió evangelitzadora d'acollir a les persones de Bellavista en situació de pobresa i necessitat, i treballar al costat d'elles perquè siguin protagonistes del seu propi desenvolupament integral, des del compromís de voluntaris i voluntàries de la comunitat cristiana.