Via Crucis a Canet de mar el diumenge 17 de març

🙋 Els Portants de la parròquia han organitzat pel diumenge 17 de març la sortida anual durant el temps de Quaresma, enguany al Santuari de la Misericòrdia de Canet de Mar.

🚶➕🧍 El recorregut del Via Crucis es farà fora del Santuari i, en cas de pluja, a l’interior.

🕙 10:00 SORTIDA de La Gironina (Gran Via)
⏱️ 11:30 MISSA al Santuari de la Misericòrdia de Canet de Mar. A continuació VIA CRUCIS
🕝 14:00 DINAR al Restaurant del Santuari
* lleure i convivència *
🕡 18:30 ARRIBADA prevista a Sabadell

🙋 ATENCIÓ! Respecte a l'horari anunciat inicialment, la missa s'avança a les 11:30 i serà al Santuari en comptes de a l'església parroquial. El dinar també s'avança mitja hora.

🖊️ Recordeu que cal fer la inscripció per tenir lloc a l’autocar i el dinar reservat.
Passeu pel Casal Parroquial de dilluns a divendres entre les 19h i les 20h.

🤗 És una bona ocasió per fer comunitat tot compartint una jornada festiva. Participem-hi tots els qui puguem !